Febe (25) Friesland
Ik woon hier nog niet lang en vind het heel vervelend dat ik hierdoor nog niet veel vrienden heb. Mijn vrienden zitten allemaal ver van mij. De eenzaamheid is er dikwijls maar ik hoop door mij hier ingeschreven te hebben dat ik hier verandering in kan brengen.
Joes (29) Flevoland
Waarom doe ik dit eigenlijk? Ik was in een dolle bui toen ik bedacht gewoon hier op zoek te gaan naar een lekker ding. Maar nu twijfel ik wel een beetje hoor. Toe, kun jij me over mijn onzekerheid heen helpen en me ervan overtuigen dat ik met je af moet spreken?
Gomil (29) Oost-vlaanderen
Gezien mijn roots kan je al vermoeden dat ik best heel warm bloed heb. Maar ik heb ook nog het geluk van een mooi sexy lichaam te hebben. Jij zin om dit alles te bewonderen.