Vannesja (43) Noord-Brabant
Ben echt een lente en zomervrouwtje, vind het zo lekker om actief te zijn als de zon schijnt. Wie heeft nog leuke ideetjes om dan te gaan doen?
Yetje (41) Utrecht
Ik zie het leven niet zo somber in. Ik zeg altijd dat je moet pakken wat je pakken kan. Haha, mijn vriend is het daar niet zo mee eens, maar ik leef wel volgens mijn motto hoor! Ik pak wat ik pakken kan. Ik ben nou nog jong, straks wil geen vent me meer. Dus schat, mag ik jou pakken?
⬤ Online
dalisha (53) Flevoland
ik hou van mensen om me heen, maar kan er ook goed tegen om alleen te zijn. het is alleen natuurlijk veel gezelliger als er mensen bij je zijn. mensen zoals een vriend ;)